Advertisement

לינוי אשראם / Abd29u3 3n8uwm : אני ממש לא מעכלת עדיין, היא מספרת בראיון לישראל היום.

לינוי אשראם / Abd29u3 3n8uwm : אני ממש לא מעכלת עדיין, היא מספרת בראיון לישראל היום.. לינוי אשרם אלופת אירופה הישראלית רושמת הישג נדיר בדרך לאולימפיאדה עם מדליית זהב יוקרתית בקרב רב • אשרם היא המתעמלת הראשונה לא ממוצא רוסי שזוכה בתואר מאז שנת 1998 • חילי טרופר בירך: הספורטאית הראשונית לינוי אשראם ממשיכה להביא למדינה ולעיר המון כבוד וגאווה בימים האחרונים מתקיימת בסופיה שבבולגריה אליפות העולם אשרם זכתה בשתי מדליות זהב בקרב רב ובתרגיל הכדור בתרגיל החישוק היא זכתה במדליית הארד. בתרגילי הקרב רב בהתעמלות אמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800 נקודות בארבעת המכשירים (חישוק, כדור, אלות וסרט). לא מעכלת אפילו חצי ממה שקרה פה • על ההרגשה בתחרות: אך אני סבור שעוד מתעלמות צריכות להגיע לרמה של לינוי אשראם ,אחרת הסיכוי להצליח בטוקיו יורד פלאים.

לינוי אשרם אלופת אירופה הישראלית רושמת הישג נדיר בדרך לאולימפיאדה עם מדליית זהב יוקרתית בקרב רב • אשרם היא המתעמלת הראשונה לא ממוצא רוסי שזוכה בתואר מאז שנת 1998 • חילי טרופר בירך: לינוי אשרם וניקול זליקמן הן הנציגות הישראליות בגמר בקייב, והראשונה גם המועמדת הראשית לזכייה בזהב, בטח עם. הצלחתה של לינוי אשראם גם אני שמח בהצלחתה של המתעמלת לינוי אשראם ,ומאחל לה הצלחה בעתיד. אך אני סבור שעוד מתעלמות צריכות להגיע לרמה של לינוי אשראם ,אחרת הסיכוי להצליח בטוקיו יורד פלאים. לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא.

Kxmgywixlcudjm
Kxmgywixlcudjm from www.news08.net
שתבוא לכיכר לייסטר סקוויר בלונדון , תעשה ים כסף עם הביצועים שלה. Jun 18, 2021 · לינוי אשראם באליפות העולם בה. הלב מתפוצץ מגאווה מהזכייה ההיסטורית של לינוי אשראם הבוקר במדליית הזהב 磊באולימפיאדת טוקיו 2020.מכאן אנו שולחים לה ברכות ואיחולים חמים! אך אני סבור שעוד מתעלמות צריכות להגיע לרמה של לינוי אשראם ,אחרת הסיכוי להצליח בטוקיו יורד פלאים. הספורטאית הראשונית לינוי אשראם ממשיכה להביא למדינה ולעיר המון כבוד וגאווה בימים האחרונים מתקיימת בסופיה שבבולגריה אליפות העולם אשרם זכתה בשתי מדליות זהב בקרב רב ובתרגיל הכדור בתרגיל החישוק היא זכתה במדליית הארד. הצלחתה של לינוי אשראם גם אני שמח בהצלחתה של המתעמלת לינוי אשראם ,ומאחל לה הצלחה בעתיד. לא חשבתי על שום מדליה, רק לעשות את הטוב ביותר שלי • ועל הרגע בו חיכתה לציון של דינה. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

אשראם היא סגנית אלופת העולם בשנת 2018 בקרב רב והישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות קרב רב באליפות העולם.

Jun 18, 2021 · לינוי אשראם באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבולגריה / צילום: לינוי אשרם, שריגשה מדינה שלמה כשזכתה במקום השני באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, עדיין מתקשה להתרגל למעמד החדש שלה. לינוי אשרם האישה הישראלית הראשונה שעושה זאת וזוכה במדלית זהב אולימפית! בנות הנבחרת הבוגרת שעלו על הפודיום לפני יומיים, השיגו את המקום הרביעי בתרגיל המשולב לינוי עשתה היסטוריה ענקית ואין לי ספק שגם באולימפיאדה היא תעמוד על הפודיום. אך אני סבור שעוד מתעלמות צריכות להגיע לרמה של לינוי אשראם ,אחרת הסיכוי להצליח בטוקיו יורד פלאים. הלב מתפוצץ מגאווה מהזכייה ההיסטורית של לינוי אשראם הבוקר במדליית הזהב 磊באולימפיאדת טוקיו 2020.מכאן אנו שולחים לה ברכות ואיחולים חמים! עכשיו היא צריכה פגרה, לא רק בשביל הגוף, אלא גם בשביל הנפש. לינוי אשראם / ××•×•×¢× ×× ×•×œ×™×ž×¤×™ ×œ×™× ×•×™ × ×©×¨× × ×¨×'×¢× ×ž×›×©×™×¨×™× ×. הוכיחה שוב את יכולותיה ואת. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. בתרגילי הקרב רב בהתעמלות אמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800 נקודות בארבעת המכשירים (חישוק, כדור, אלות וסרט). לינוי אשרם מתקשה להבין מי זה עמי?

לא חשבתי על שום מדליה, רק לעשות את הטוב ביותר שלי • ועל הרגע בו חיכתה לציון של דינה. המתעמלת לשעבר אירה ריסנזון נפעמת מההישג הענק שתבוא לכיכר לייסטר סקוויר בלונדון , תעשה ים כסף עם הביצועים שלה. הלב מתפוצץ מגאווה מהזכייה ההיסטורית של לינוי אשראם הבוקר במדליית הזהב 磊באולימפיאדת טוקיו 2020.מכאן אנו שולחים לה ברכות ואיחולים חמים! הצלחתה של לינוי אשראם גם אני שמח בהצלחתה של המתעמלת לינוי אשראם ,ומאחל לה הצלחה בעתיד.

מ×
מ×"ליית כסף למתעמלת לינוי אשרם ×'תחרות וירטואלית ראשונ×" מסו×'×" אתר ×"×—×"שות ×"×'ר from www.davar1.co.il
לינוי אשרם, הילדה ההיפראקטיבית שניפצה את תקרת הזכוכית. לינוי עשתה היסטוריה ענקית ואין לי ספק שגם באולימפיאדה היא תעמוד על הפודיום. שתבוא לכיכר לייסטר סקוויר בלונדון , תעשה ים כסף עם הביצועים שלה. בתרגילי הקרב רב בהתעמלות אמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800 נקודות בארבעת המכשירים (חישוק, כדור, אלות וסרט). About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. ניקול זליקמן גם עלתה על הפודיום כשזכתה בארד. המתעמלת לשעבר אירה ריסנזון נפעמת מההישג הענק לינוי אשראם / ××•×•×¢× ×× ×•×œ×™×ž×¤×™ ×œ×™× ×•×™ × ×©×¨× × ×¨×'×¢× ×ž×›×©×™×¨×™× ×.

לינוי עשתה היסטוריה ענקית ואין לי ספק שגם באולימפיאדה היא תעמוד על הפודיום.

About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. הלב מתפוצץ מגאווה מהזכייה ההיסטורית של לינוי אשראם הבוקר במדליית הזהב 磊באולימפיאדת טוקיו 2020.מכאן אנו שולחים לה ברכות ואיחולים חמים! הצלחתה של לינוי אשראם גם אני שמח בהצלחתה של המתעמלת לינוי אשראם ,ומאחל לה הצלחה בעתיד. גדלה בראשון לציון והחלה להתאמן בהתעמלות אומנותית בגיל 7. לא מעכלת אפילו חצי ממה שקרה פה • על ההרגשה בתחרות: ניקול זליקמן גם עלתה על הפודיום כשזכתה בארד. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. לינוי אשראם / שנת בחירה חופשית.לינוי אשראם מדליית ארד באליפות עולם ועוד השגים רבים ומרגשים ומוקי שגיא, אלופי עולם השגים מחודש ספטמבר 2019 כמה סימבולי. לינוי אשרם וניקול זליקמן הן הנציגות הישראליות בגמר בקייב, והראשונה גם המועמדת הראשית לזכייה בזהב, בטח עם. בנות הנבחרת הבוגרת שעלו על הפודיום לפני יומיים, השיגו את המקום הרביעי בתרגיל המשולב לינוי אשראם / ××•×•×¢× ×× ×•×œ×™×ž×¤×™ ×œ×™× ×•×™ × ×©×¨× × ×¨×'×¢× ×ž×›×©×™×¨×™× ×. לינוי אשרם והמדליה (עמית שיסל) גאווה גדולה! המתעמלת לשעבר אירה ריסנזון נפעמת מההישג הענק

הלב מתפוצץ מגאווה מהזכייה ההיסטורית של לינוי אשראם הבוקר במדליית הזהב 磊באולימפיאדת טוקיו 2020.מכאן אנו שולחים לה ברכות ואיחולים חמים! עכשיו היא צריכה פגרה, לא רק בשביל הגוף, אלא גם בשביל הנפש. לינוי אשרם וניקול זליקמן הן הנציגות הישראליות בגמר בקייב, והראשונה גם המועמדת הראשית לזכייה בזהב, בטח עם. הוכיחה שוב את יכולותיה ואת. בגיל 13 נשברה ועברה לשחייה, אבל השתעממה וחזרה להתעמלות מהר מאוד.

Ndg9xjcjashvfm
Ndg9xjcjashvfm from photo.one.co.il
לינוי אשרם מתקשה להבין מי זה עמי? אך אני סבור שעוד מתעלמות צריכות להגיע לרמה של לינוי אשראם ,אחרת הסיכוי להצליח בטוקיו יורד פלאים. לינוי אשרם, שריגשה מדינה שלמה כשזכתה במקום השני באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, עדיין מתקשה להתרגל למעמד החדש שלה. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. מה שהכי משמח אותי זה שהיא צברית לכל דבר. התקווה האולימפית הגדולה ביותר של ישראל. Jun 18, 2021 · לינוי אשראם באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבולגריה / צילום: About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

הספורטאית הראשונית לינוי אשראם ממשיכה להביא למדינה ולעיר המון כבוד וגאווה בימים האחרונים מתקיימת בסופיה שבבולגריה אליפות העולם אשרם זכתה בשתי מדליות זהב בקרב רב ובתרגיל הכדור בתרגיל החישוק היא זכתה במדליית הארד.

הצלחתה של לינוי אשראם גם אני שמח בהצלחתה של המתעמלת לינוי אשראם ,ומאחל לה הצלחה בעתיד. לינוי אשרם האישה הישראלית הראשונה שעושה זאת וזוכה במדלית זהב אולימפית! עכשיו היא צריכה פגרה, לא רק בשביל הגוף, אלא גם בשביל הנפש. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. לינוי אשרם, הילדה ההיפראקטיבית שניפצה את תקרת הזכוכית. אני ממש לא מעכלת עדיין, היא מספרת בראיון לישראל היום. עכשיו אני באמת מרגישה כמו וונדרוומן‎ על ההישג המדהים: לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא. זאת היא המדליה השלישית של. אשראם היא סגנית אלופת העולם בשנת 2018 בקרב רב והישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות קרב רב באליפות העולם. לא חשבתי על שום מדליה, רק לעשות את הטוב ביותר שלי • ועל הרגע בו חיכתה לציון של דינה. אז איך מתמודדים עם אי הוודאות? מה שהכי משמח אותי זה שהיא צברית לכל דבר.

Posting Komentar

0 Komentar